sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Roskisprinsessa

Mä olen aina tykännyt kirpputoreista. Siellä tekee helppoja, hauskoja ja ennenkaikkea budjetille sopivia ostoksia. Järjestettiin meidän pihallekin kirpputori Siivouspäivänä. Sillon oli ihan huippuhyvä sää, mutta ei tarpeeksi asiakkaita. Se oli kuitenkin kivaa, että myyjiä oli mun mielestä monta (about 10) ja oli kiva tutustua naapureihin. Mä pyöritin siinä myös pikku kahvilaa, jossa kakkupalat ja piirakkapalat oli 2 euroa. Loppupeleissä tavaroista jäi valtaosa myymättä, mutta pakattiin ne hyvin seuraavaa myyntikertaa varten. Tarkoitus olis mennä myymään yhden naapurin kanssa Leppävaaraan kun siellä on se puistokirppis heinäkuussa.

Tänään mä lähdin koiran kanssa aamulenkille ja vein samalla roskat roskikseen. Olin ihan järkyttynyt (taas kerran), kun näin millasta tavaraa ihmiset vie roskiin kun ne muuttaa. Pelastin itselleni käyttöön kolme keittokirjaa, kaksi tyynynpäällistä ja hienon puisen laatikon. Tyynyliinat tulee käyttöön sohvalle, kokkikirjat resepteineen tietty testaukseen ja puulaatikosta tulee mulle korulipas pienellä tuunauksella. Roskikseen jäi vielä hyväkuntoisia pyyhkeitä, harrypotterkovakantinen kirja, eriparisia astioita, kaikenlaisia liinavaatteita (tyynyliinoja, pöytäliinoja,verhoja jne)... meidän roskis on keskimäärin kaksi kertaa kuukaudessa aivan täynnä tavaraa joka hylätään muuton yhteydessä. Mä en vaan voi käsittää miksei niitä tavaroita voi laittaa kierrätykseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti